شناسهٔ خبر: 23457209 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عملیات احداث ساختمان پلاسکو 29 دی ماه آغاز می شود

مهدی حجت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به طرح تفصیلی، مدرسه ژاندارک( که ثبت میراث است) و حقوق مکتسبه، ساختمان جایگزین پلاسکو حدودا 10 طبقه خواهد

صاحب‌خبر - مهدی حجت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به طرح تفصیلی، مدرسه ژاندارک( که ثبت میراث است) و حقوق مکتسبه، ساختمان جایگزین پلاسکو حدودا 10 طبقه خواهد بود.
وی اظهار کرد: تعداد پارکینگ های مورد نیاز پلاسکو 2300 عدد بود که با توجه به مسائل فنی امکان تامین 1300 پارکینگ وجود دارد و با هماهنگی بنیاد مستضعفان مقرر شد پارکینگ مقابل پلاسکو به منظور حل مشکل پارکینگ این مجتمع توسط بنیاد ترمیم و هوشمندسازی شود.
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه خط ال آر تی از خیابان مقابل ساختمان پلاسکو عبور می کند خاطرنشان کرد: بنیاد قول همکاری در این زمینه را داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از 18 هزار میلیارد تومان درآمد شهرداری 11 هزار میلیارد مربوط به حوزه معماری و شهرسازی بوده تصریح کرد: این امر نشان دهنده تراکم فروشی وسیع است.
حجت تصریح کرد:مردم تهران آمادگی این را دارند که مخارج زندگی خود را تا حدی پرداخت کنند که تاکنون به این موضوع توجه نشده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت های بالقوه ای برای کسب درآمد در شهر تهران وجود دارد که شناخته نشده است.
ادامه دارد
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژاد سالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 9353 / 1539
انتهای پیام

نظر شما