شناسهٔ خبر: 23202028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

طرح فرهنگی یادی از یاران به یاد جانفشانی شهدای انتظامی در اصفهان اجرا می شود

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز شنبه به نقل از سردار ' مهدی معصوم بیگی ' فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این طرح به یاد

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز شنبه به نقل از سردار ' مهدی معصوم بیگی ' فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این طرح به یاد کسانی که جان خود را برای سرافرازی این مرز و بوم و دفاع از ارزش ها و امنیت کشور فدا کردند، طراحی و عملیاتی می شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فرزندان شهدا بی شک فرشته های آسمانی هستند که خداوند آنان را بصورت امانت در اختیار ما قرار داده است و ما وظیفه داریم که تمام توان خود را برای خدمتگزاری به این عزیزان به کار بندیم.
وی با بیان اینکه فرزندان شهدا همگی در درس های خود شاگرد اول هستند افزود: ان شاء الله این عزیزان آینده سازان خوبی برای کشور خواهند بود و به شایستگی تمام، جای پدران خود را پر می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: هرچند که پدران این عزیزان در قید حیات نیستند و در جوار حضرت حق زنده و جاوید هستند اما وظیفه ما است که در خدمت خانواده ها و بویژه فرزندان آنها باشیم.
در طرح فرهنگی 'یادی از یاران' که توسط اداره ایثارگران فرماندهی انتظامی استان اجرا می شود، فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی نیروی انتظامی و فرزندان شهدای مدافع حرم استان از اماکن دیدنی و تفریحی بازدید و هدایایی را از فرمانده انتظامی استان دریافت کی کنند.
نیروی انتظامی استان اصفهان بیش از یکهزار و 200 شهید به نظام تقدیم کرده است.
استان اصفهان در عرصه شهادت و ایثارگری بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

نظر شما