به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمدرضا ادبی ، معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین به اتفاق مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانها و محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شعب استان قم بازدید به عمل آوردند.
معاون عملیات بانکی ضمن بازدید از شعب استان قم و بررسی عملکرد شعبه با همکاران استانی صمیمانه در خصوص مسایل روز بانکداری گفتگو کرد.
وی در این دیدارها یادآور شد: تمامی همکاران شعب در جهت تحقق اهداف سازمانی باید تمام توان خود را معطوف برنامهریزی، شناسایی بازار هدف و بازاریابی موثر کرده که این مهم با همراهی و همگامی فرد فرد کارکنان، احساس مسئولیت و وجدان کاری امکان پذیر خواهد بود.
ادبی با اشاره به مهمترین اصول خدمات بانکداری، جلب رضایت مشتریان را از اصول اساسی عنوان و ازضروریات یک شعبه پویا به وجود نیروهای جوان و تلاشگر اشاره و افقهای روشن پیش رو را حاصل تلاش جمعی همکاران دانست.
وی در ادامه با بیان اهمیت تبیین راهکارهای جذب منابع ارزان قیمت فرصت برابر پیش رو را بسیار مهم عنوان و با بر شمردن ابزار های موجود نظیر: ضمانت نامه،گشایش اعتبارات اسنادی، افتتاح حسابهای قرض الحسنه و سایر خدمات الکترونیک، بر عدم جذب منابع متکی بر نرخ سود تاکید و خواستار تلاش بیشتر همکاران در این زمینه شد.
از سوی دیگر مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب همدان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفت.
یزدانجو هدف از سفرهای استانی و نظارت از شعب سراسر کشور را بررسی استانداردهای مصارف و بستر سازی مناسب ابزارها در جهت ارتقاء منابع بانک عنوان کرد.
در این سفر یزدانجو از شعب استان همدان بازدیدکرد و ضمن شنیدن سخنان همکاران در خصوص نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات آنها پیرامون مسائل شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام امور بهتر به آنها بیان کرد.
انتهای پیام/ت
رضایت مشتری از اصول اساسی خدمات بانکداریست
نظر شما