![](http://shomanews.com/files/fa/news/1396/9/28/125294_284.png)
کاووس ایرج پور معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک ملی ایران نیز در این نشست ایجاد فاصله میان بدهکاران و بانک را به عنوان عاملی مهم در عدم توفیق وصول مطالبات اعلام کرد و گفت: ارتباط مداوم با بدهکاران به منظور انتقال این پیام که بانک در وصول مطالبات خود جدی است، ضرورت دارد.
وی افزود: باید برای وصول مطالبات وضعیت مشتری به اطلاع شخص و ضامنین برسد و مهارت وصول مطالبات نیز در میان کارکنان تقویت شود.
همچنین سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز ضمن تاکید بر رسالت بازرسان در وصول مطالبات معوق بانک بیان کرد: بازرسان در این خصوص اهتمام ویژه داشته و همسو با کارگروه مربوطه در ادارات امور شعب به عنوان هادی و پشتیبان، توصیه ها و اقدامات لازم در امر پیگیری وصول مطالبات را عملیاتی می کنند.
منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران
نظر شما