شناسهٔ خبر: 23129570 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

ارتقای شاخص های مالی بانک شهر

صاحب‌خبر -

فناوران- محمد کیایی افزود: اقدامات صورت گرفته در چند سال گذشته مانند خدمات نوآورانه، راه اندازی پیشخوان های شهرنت، تبلیغات مناسب و هوشمندانه، تسریع در ارائه خدمات بانکی به شهروندان و ... از دلایل اقبال عمومی نسبت به این بانک است که ارزش برند این بانک را ارتقا داده است.
کیایی با بیان این که بانک شهر یکی از کم ریسک ترین بانک های کشور است، خاطر نشان کرد: منابع این بانک اغلب در قالب مشارکت در پروژه های شهری است و برخلاف آن که امروز، ریسک اصلی بانک ها ناشی از تعویق و عدم وصول مطالبات آنهاست، بانک شهر به دلیل سرمایه گذاری در پروژه های شهری از این جهت با ریسک پایین تری مواجه است، چراکه به واسطه طرف بودن با شهرداری ها وصول آنها قطعی است و از سویی شهروندان نیز نتیجه سرمایه گذاری خود در این بانک را در عمران  و آبادانی شهرهای خود شاهد هستند.

نظر شما