شناسهٔ خبر: 23110351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب:

آماده استقبال و حمایت از سرمایه گذاران در میاندوآب هستیم

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: دست همه سرمایه گذاران را فشرده و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهر دعوت می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  احد غفاری، امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اینکه دولت و مسئولان باید از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران حمایت کنند، اظهار کرد: امیدواریم با توسعه واحدهای تولیدی، شاهد اشتغالزایی و رونق تولید در شهرستان میاندوآب باشیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: سرمایه گذاری که برخلاف برخی سرمایه گذاران، این شهرستان مهاجرت نکرده و در این شهرستان سرمایه گذاری می کند، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و باید این امر را به فال نیک گرفت.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر از سرمایه گذارانی که به فکر تولید و اشتغال در این شهرستان هستند، استقبال می کند، گفت: ما در شورای شهر، دست همه سرمایه گذاران را فشرده و از آنها برای سرمایه گذاری در این شهر دعوت می کنیم.

غفاری تصریح کرد: از مسئولان نیز انتظار داریم تا از سرمایه گذارانی که در این شهر قصد سرمایه گذاری دارند، حمایت کنند تا شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: باید برای رشد و بالندگی میاندوآب و اشتغالزایی در میاندوآب گام برداشته و با پشتیبانی و حمایت از سرمایه گذاران،  فضا را برای بخش خصوصی آماده سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما