شناسهٔ خبر: 23110403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شهردار میاندوآب:

توسعه شهری بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست/ هزینه چاپ بنر تبریک را به حساب زلزله زدگان واریز کنید

شهردار جدید میاندوآب گفت: دست دوستی و یاری به سمت همه شهروندان و مردم دراز می کنیم، چرا که بدون مشارکت و همکاری مردم نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، رسول ملکی، امروز در آئین معارفه خود در فرمانداری میاندوآب گفت: مردم در انتخابات شورای شهر به ما اعتماد کرده و رای دادند و بنده نیز به نوبه خود قدردان مردم و اعتماد آنها هستم.

شهردار جدید میاندوآب با بیان اینکه پیش از این تلاش کردیم تا شخصی علمی را برای شهرداری میاندوآب انتخاب کنیم، افزود: ولی این انتخاب متاسفانه علی رغم تلاش هایی که انجام شد به سرانجام نرسید و قرعه کار به نام بنده افتاد.

وی با اشاره به اینکه باید از نگرش احساسی و انتظارات احساسی از روی شورای شهر و شهرداری برداشته شود، اظهار کرد: نباید انتظار داشته باشیم که یک شبه شق القمر کنیم  بلکه مهم این است که با همکاری یکدیگر تلاش کرده و راه درست را انتخاب کنیم.

ملکی با بیان اینکه همه به مشکلات موجود واقف هستیم، تصریح کرد: بودجه را باید طوری تنظیم کنیم که مردم از سال آینده از وضعیت بوجود آمده احساس خوبی داشته باشند.

شهردار میاندوآب با تاکید بر اینکه برنامه ریزی اصولی و صحیح مبنای توسعه است، افزود: دست دوستی و یاری به سمت همه شهروندان و مردم دراز می کنیم، چرا که بدون مشارکت و همکاری مردم نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.

وی با دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در امور شهرداری به طریقه B.O.T.، اظهار کرد: ساخت، بهره برداری و واگذاری یکی از بهترین متدهای توسعه است و ما نیز از سرمایه گذاران برای این نوع مشارکت دعوت می کنیم.

ملکی تصریح کرد: ما برای تقابل نیامده ایم، بلکه برای وحدت آمده و به ایده و فکر تمام شورائیان و شهرداران سابق و مردم نیاز داریم.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه توسعه یک موضوع چند جانبه است، افزود: باید وحدت داشته باشیم تا به توسعه برسیم.

وی گفت: وضعیت موجود دلیل نمی شود که شورای شهر و شهرداری از خود سلب مسئولیت کند و ما نیز تلاش می کنیم تا میاندوآب را برازنده نام میاندوآب و مردمانش بسازیم و به مردم این قول را می دهیم.

ملکی هم چنین از اتمام مطالعات طرح ساحل سازی زرینه رود میاندوآب خبر داد و افزود: مطالعات این طرح انجام گرفته و به زودی به اتمام می رسد.

شهردار میاندوآب در پایان از همه مردم خواست تا از نصب و چاپ بنر تبریک خودداری کرده و به جای آن، پول آن را به زلزله زدگان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما