شناسهٔ خبر: 23109705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

طلسم دروازه‌ها بسته ماند؛

تساوی استقلال خوزستان و تراکتورسازی در نیمه نخست

تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفته‌اند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در 45 دقیقه نخست بازی بسیار سرد و بی‌روحی در جریان بود و هر دو تیم در معدود موقعیت‌های خود نیز نتوانستند طلسم دروازه‌ها را بشکنند تا در پایان این نیمه با تساوی به رختکن بروند.

دیگر اتفاق مهم این نیمه مصدومیت یکی از بازیکنان تیم میزبان در دقایق ابتدایی بود که نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد.

محمدحسین زاهدی‌فر داور این مسابقه است که در نیمه اول سه بار دست به جیب شده و به یونس دلفی و عقیل کعبی از استقلال خوزستان و مهدی کیانی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا زندوی، محمد امین آرام طبع، حکیم نصاری، میثم دورقی، یونس دلفی، سعید زارع، جونیور مارینی و وحید نامداری.
سرمربی عبدالله ویسی

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 

نظر شما