شناسهٔ خبر: 23107609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از پژوهشگران برتر ملی دانشگاه گلستان + فیلم

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت : از دو پژوهشگر برتر ملی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تقدیر شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، نجفی نژاد افزود: بمناسبت هفته پژوهش از دو پژوهشگر برتر ملی این دانشگاه تقدیر شد .تجلیل  از پژوهشگران  برتر ملی دانشگاه گلستان + فیلم
وی تاکید کرد : سید مهدی جعفری پژوهشگر برتر کشاورزی و علیرضا صادقی ماهونگ ایده سوم کشوری در زمینه صنایع غذایی را بدست آوردند .
نجفی نژاد تاکید کرد : دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گلستان رتبه 27 در امتیاز بندی شاخصهای پژوهشی دانشگاههای کشور را دارد و سالانه 180 طرح پوششی در این دانشگاه توسط دانشجویان واساتید این دانشگاه تولید می شود .
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گلستان خاطرنشان کرد : 100 رساله دکترا و 500 پایان نامه کارشناسی ارشد هرساله فرصت مناسبی برای پژوهشگران این دانشگاه رافراهم کرده است .
نجفی نژاد در باره فعالیت در حوزه کار آفرینی ، فناوری هم تصریح کرد: در حوزه شرکت های دانش بنیان فعالیت خوبی در مرکز رشد استان انجام شده است وتاکنون 3 شرکت به ثبت رسیده است .
وی اظهار داشت : 3 شرکت دیگر تا پایان سال در این مرکز رشد ثبت خواهد شد تا از این طریق در بحث کارآفرینی هم جایگاه خوبی داشته باشیم .

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1705428" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1953230/1705428?width=400&height=300"></script></div>
پژوهش

نظر شما