شناسهٔ خبر: 23099812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

برگزاری جشنواره مردمی حماسه ۹ دی؛ مظهر بصیرت امت در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از اعلام فراخوان نخستین جشنواره مردمی حماسه «۹ دی؛ مظهر بصیرت امت» در استان ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام،  اظهار کرد: این جشنواره با همکاری مرکز فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و صداوسیمای مرکز ایلام برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه این جشنواره مردمی برای نخستین بار در سطح استان ایلام برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خاطره‌نویسی، یادداشت و عکس تا تاریخ هشتم دی‌ماه امسال به آی دی @basiratilam در پیام‌رسان تلگرام ارسال کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، با اشاره به اینکه عکس‌های ارسالی فقط باید مختص استان ایلام باشد، تصریح کرد: ارسال تصاویر از راهپیمایی‌ها و یا تجمعات مردمی در گرامیداشت این روز از سال 88 تا 95 در استان ایلام نیز بلامانع است.

چراغی پور، با تأکید بر اینکه شرکت برای عموم مردم استان ایلام آزاد است، ابراز کرد: در پایان جشنواره به سه برگزیده برتر در هر بخش جوایز نقدی و معنوی به همراه لوح یادبود در مراسمی اهدا خواهد شد.

وی، بابیان اینکه حماسه ماندگار 9 دی از افتخارات فراموش‌نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره و در عرصه‌های مختلف تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادگی و با صدای رسا مواضع خود را اعلام کرده است.

نظر شما