شناسهٔ خبر: 23091817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نامجو مطلق: لیگ برتر کیفیت خوبی نداشت/کی روش نگاه لازم روی لیگ ندارد

تهران- ایرنا- 'مجید نامجو مطلق' پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و استقلال، گفت: لیگ برتر به خاطر افول تیم های قدرتمند خود در نیم فصل نخست کیفیت خوبی نداشت.

صاحب‌خبر -

نامجو مطلق روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص کیفیت نیم فصل نخست لیگ برتر، گفت: نیم فصل اول لیگ کیفیت چندان خوبی نداشت و این مساله را می توان از افت تیم های مدعی چون سپاهان، استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی مشاهده کرد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل افت کیفیت لیگ تعطیلات لیگ و مشکلات زمانی این مسابقات بود که باعث شد مسابقات لیگ فشرده تر برگزار شود و این مساله روی کار تیم ها تاثیر منفی زیادی گذاشت.
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: حضور ایران در جام جهانی روسیه باید انگیزه بازیکنان را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی افزایش، اما متاسفانه تا اینجای کار چنین انگیزه ای را مشاهده نمی کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از دلایل این بی انگیزه گی نگاه «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به لیگ برتر است. سرمربی تیم ملی نگاه لازم را به لیگ ندارد و همین مساله باعث کاهش انگیزه بازیکنان شده است.
بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ برتر، اظهار کرد: انصافا پرسپولیس از نظر فنی کاملا متفاوت ظاهر شده و به همین دلیل هم توانسته با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد. در کنار این تیم پارس جنوبی جم را باید شگفتی ساز مسابقات نامید و امیدوارم به روند خوب خود در نیم فصل دوم ادامه دهند.
پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با شرایط این تیم افزود: خوشبختانه از زمان آمدن «وینفرد شفر» شرایط استقلال بسیار بهتر شده و ما استقلالی ها به شرایط این تیم در نیم فصل دوم امیدوار هستیم.
وی در خصوص درخواست کی روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان باشگاه ها در دو روز پایانی هفته، ادامه داد: اگر باشگاه ها از نظر فنی لطمه نخورند این اتفاق اصلا بد نیست. در مجموع باید تیم ملی در اولویت باشد، اما به شرطی که منفعت باشگاه نیز در نظر گرفته شود.
نامجو مطلق گفت: تا امروز برنامه های تیم ملی به شکلی ریخته شده که روی کار باشگاه ها تاثیر منفی گذاشته است.
برای اگاهی از اخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما