شناسهٔ خبر: 23051567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

آبی‌ها اختلاف 16 امتیازی با قرمزها را جبران می‌کنند؟

بازیکنان استقلال: بله!

استقلال تهران امسال هم از رقیب خود یعنی پرسپولیس خیلی عقب افتاده است. سال گذشته این تیم تا اختلاف 12 امتیازی قرمزها هم رسید و در نیم‌فصل دوم این‌قدر خوب نتیجه گرفت که در اواخر فصل فاصله کمتر و کمتر شد و استقلالی‌ها می‌گفتند اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد حتی می‌توانستند قرمزها را در صدر جدول بگیرند و قهرمان شوند. امسال استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کارش را شروع کرد اما نتایج ضعیف تیم از همان هفته‌های اول باعث شد تا از رقیب سنتی خود عقب بیفتد. پرسپولیس هم که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد رقابت‌ها شده، سریعا امتیازات را جمع کرد. حالا نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسیده که پرسپولیس توانست با 36 امتیاز قهرمان شود. استقلال تهران هم با اختلاف 16 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کنند پرسپولیس امسال هم با اقتدار قهرمان می‌شود آبی‌ها می‌گویند شانس این را دارند که آنها را در صدر جدول بگیرند. دو سه هفته قبل خسرو حیدری کاپیتان استقلال در این باره گفت: «هنوز شانس این را داریم که بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم. قطعا استارتی قدرتمند برای رسیدن به صدر جدول می‌زنیم و در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت.»

صاحب‌خبر -

روزبه چشمی و علی قربانی از دیگر بازیکنان استقلال هستند که تصور می‌کنند تیمشان توانایی گرفتن قرمزها در صدر جدول را دارد. چشمی در این باره می‌گوید: «انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم خودمان را به رده‌های بالایی جدول برسانیم و معتقدم استقلال می‌تواند حتی به صدر جدول برسد.»

علی قربانی هم توضیح می‌دهد: «درست است که اختلاف ما نسبتا زیاد است اما هیچ کاری نشدنی نیست. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و می‌خواهیم در همه بازی‌ها برنده باشیم. قطعا با تلاش و تمرین زیاد می‌توانیم در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق باشیم و امتیازات خوبی جمع کنیم. در فوتبال کار نشدنی وجود ندارد» اما جالب‌تر از حرف‌های بازیکنان استقلال اظهارات حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است. او در این باره می‌گوید: «اختلاف 16 امتیازی با پرسپولیس قابل جبران است. این تیم در ادامه کار قطعا نتایج نیم‌فصل اول را نخواهد داشت.» او حتی قولی به هواداران استقلال می‌دهد: «وضعیت تیم خوب است و فکر می‌کنم با روندی که آغاز کرده، می‌تواند این موفقیت را ادامه دهد. همان‌طور که گفته بودم این تیم تا هفته هجدهم جزو سه تیم اول قرار می‌گیرد.»

استقلالی‌ها سال گذشته هم دقیقا همین حرف‌ها را می‌زدند و بعدا مشخص شد تلاششان این بوده که بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. به نظر می‌رسد امسال هم حرف از گرفتن پرسپولیس در صدر جدول می‌زنند تا بتوانند در نهایت بین سه تیم اول لیگ باشند و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

نظر شما