شناسهٔ خبر: 23088269 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نهم دی روز بصیرت و هوشیاری ملت در برابر فتنه گران است

در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت نهم دی اعلام شد بمناسبت روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، 100 مراسم و همایش با حضور مردم بصیر و ولایتمدار در نقاط مختلف استان اجرا می شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز اراک ؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی استان افزود: نهم دیماه یادآور خاطرات حماسی ملت ایران در سال ۸۸ است که بساط فتنه را درهم پیچید.
حجت الاسلام هاشمی ،  با بیان اینکه حماسه‌ای که ملت ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد گفت : حضور بهنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی، یکی از پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی را در هم شکست و فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنها را مایوس کرد.
وی با دعوت از اقشار مردم بصیر و ولایتمدار استان مرکزی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: مراسم بزرگداشتی در مصلای بیت المقدس در روز شنبه نهم دیماه ساعت 10 صبح با سخنرانی آیت الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری و حضور جمعی از مسئولین ارشد استانی و اقشار مردم برگزار خواهد شد.
نواختن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری 50 نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقات نقاشی، خوشنویسی، وبلاگ نویسی در سطح کانونهای فرهنگی هنری، برپایی مسابقات فرهنگی ورزشی با نام جام ولایت در سطح استان، شب شعر میثاق با ولایت با حضور شعرای برجسته استانی و برپایی جلسات هم اندیشی و کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از برنامه های اجرایی می باشد.
قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این جلسه گفت: باید اهداف شوم دشمنان در موضوع فتنه 88 برای مردم بازگو شود و به مباحث گفتمان های دینی در خصوص تبیین این امر بیشتر پرداخته شود.

نظر شما