شناسهٔ خبر: 23082839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هاشمی:

گرامیداشت روز ملی تجدید میثاق با ولایت در استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه سیاسی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: به مناسبت حماسه 9 دی مراسم گرامیداشت روز ملی بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت در مصلی بیت‌المقدس اراک همزمان با سراسر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز، 27 آذرماه، در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با تأکید بر اینکه حرکت انقلابی ملت ایران در روز 9دی باید رویکرد اصلی همه نهادها باشد گفت:9دی به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، چراکه عشق و علاقه مردم به ولی فقیه در این روز متجلی شد.
حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: فتنه اخیری که استکبار تحت عنوان داعش در منطقه ایجاد کرد، با درایت ولی فقیه باعث شکست دیگری برای جبهه استکبار شد؛ فتنه اعلام قدس به عنوان پایتخت صهیونیست توسط مسلمانان جهان محکوم وإن‌شاءالله به شکست اسرائیل منجر خواهد شد. در میان امت‌های آزادی خواه تنها مسلمانان ایران به پیروزی و سرانجام رسیدند که رمز موفقیت آن در پیروی از ولایت فقیه بوده و هست.
رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی گفت: ملت ایران در روز 9دی یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند تا همه دنیا بداند که جدایی ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی امکان پذیر نیست، شعار امسال این روز «حماسه نهم دی، تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» است، توجه به مقوله فتنه در نهم دی باعث می‌شود مردم نسبت به فتنه‌هایی که در آینده نیز استکبار پیش بینی کرده است، مقاوم باشند.
وی تصریح کرد: مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی وحدت و همدلی آنها را نشانه رفته و قصد دارد به این وسیله بر اوضاع منطقه خاورمیانه میانه مسلط شود.
رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های این شورا به مناسبت 9 دی گفت: مراسم گرامیداشت روز ملی بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت روز شنبه، نهم دی ماه ساعت 10صبح در مصلی بیت‌المقدس اراک همزمان با سراسر شهرستان‌های استان و با حضور اقشار مختلف مردم مومن و بصیر و همیشه در صحنه استان برگزار می‌شود .

نظر شما