شناسهٔ خبر: 23086486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون سه گانه: بدنبال مربی خارجی برای حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی هستیم

تهران – ایرنا – رئیس فدراسیون ورزش سه گانه گفت: برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، قصد جذب یک مربی خارجی را داریم تا با قدرت و آمادگی خوبی در این رقابت ها شرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، محمد علی صبور در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون ورزش سه گانه که امروز (دوشنبه )در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، با اشاره به موافقت وزارت ورزش و جوانان با آوردن مربی خارجی برای سه گانه افزود: تاکنون هیچ وقت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با جذب مربی برای این رشته موافقت نکرده اند.
وی ادامه داد: برای برگزاری دوره آموزشی یک مربی از سوی فدراسیون جهانی به ایران آمده بوده که با وی صحبت هایی شده و قرار است هفته آینده نتیجه را به ما بگوید.
رئیس فدراسیون ورزش سه گانه همچنین از اردو و مسابقات تدارکاتی تیم ملی در چند کشور آفریقایی خبر داد و گفت: تیم‌ ‌ملی را برای برگزاری یک اردو و حضور در سه مسابقه به کشورهایی چون آفریقای جنوبی اعزام می کنیم و این مربی در مذاکراتی که داشتیم قول داد که تیم را برای کسب مدال آسیایی و سهمیه المپیک یاری دهد.
او ادامه‌ داد: رقابت در داخل مجمع سالم بود. البته ریاکاری‌هایی هم وجود داشت، اما من امیدوارم بقیه نامزدها اگر قصد کمک دارند بیایند و به فدراسیون کمک کنند.
صبور همچنین با بیان اینکه افتخار می‌کنم که در طی این سال‌ها حمال انقلاب بوده‌ام، گفت: پشیزی برای پست و مقام ارزش قائل نیستم ، اما این را فرصتی دیدم برای خدمت کردن ولی قبل از انتخابات بی اخلاقی‌ و نامهربانی هایی زیادی در فضای مجازی صورت گرفت که شخصیتم اجازه پاسخگویی به چنین مطالبی را نداد.
وی در خصوص حضور ورزش سه گانه در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا ، اضافه کرد: متاسفانه تا کنون ظلم‌های زیادی به رشته سه گانه شده است. با وجود این که گردانی از آدم ها به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی اعزام کردند، اما در همان ابتدا خیلی ها شکست خوردند، اما سه گانه را اعزام نکردند.
رئیس فدراسیون سه گانه ، گفت: حالا با تحولاتی که در وزارت ورزش شاهد آن بوده ایم، در حال رایزنی هایی هستیم تا بتوانیم در بازی های آسیایی جاکارتا باشیم و این درحالی است که دو سهیمه هم داریم.
وی همچنین در مورد همکاری فدراسیون سه گانه با 'شیرین گرامی' بانوی سه گانه کار ساکن انگلیس، گفت: گرامی ارتباط خوبی با فدراسیون دارد و تمام مسابقات را با مجوز ما شرکت می‌کند. صحبت هایی با وی داشتیم تا در بازی های آسیایی 2018 از این ورزشکار استفاده کنیم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه امروز (دوشنبه ) برگزار شد و محمد علی صبور با کسب 21 رای از مجموع ٣٩ رای اخذ شده به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این فدراسیون را بدست گرفت.
بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریورماه 97 در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران وجهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**1584
خبرنگار : گلی سفیدزاده*انتشار:مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما