شناسهٔ خبر: 23085018 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندار: 31 معتاد در سه روز گذشته در ایرانشهر جمع آوری شدند

نبی بخش داودی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای فرعی مواد مخدر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبارزه با گسترش مواد مخدر نیازمند عزم جدی است و باید با برگزاری نشست

صاحب‌خبر - نبی بخش داودی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای فرعی مواد مخدر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبارزه با گسترش مواد مخدر نیازمند عزم جدی است و باید با برگزاری نشست های مختلف با هدف بررسی آسیب های مواد مخدر راهکار لازم به منظور پیشگیری و مقابله با آن ارائه شود.
وی تاکید کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر با کمک و همکاری مردم انجام شود به طورقطع اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت.
وی افزود: مسئولان نهادهای فرهنگی ایرانشهر باید با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی در مدارس، دانشگاه‌ ها و خانواده ‌ها اقدام کنند.
فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه ساماندهی معتادان می تواند بسیاری از جرایم را کاهش دهد گفت: جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان در حال انجام است.
وی اظهار داشت: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و آموزش شهروندان از آثار سوء مصرف مواد مخدر به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و از اقشار مختلف مردم درخواست داریم در این زمینه همکاری همه جانبه داشته باشند.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

نظر شما