شناسهٔ خبر: 23084476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز خبرداد؛

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در نی ریز برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و مدیریت آموزش و پرورش در نی ریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ فاطمه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در نی ریز خبر داد.

قرایی ضمن اعلام این خبر گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم که طی سالهای گذشته ویژه موسسات قرآنی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می شد ؛ امسال طی هماهنگی های صورت گرفته این آزمون با همکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و مدیریت آموزش و پرورش به صورت ادغام شده برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه پنج شنبه ١٠ اسفندماه سال جاری بطورهمزمان در سراسر استان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهگ و ارشاد اسلامی نی ریز در پایان خاطر نشان شد: علاقمندان می توانند جهت دریافت دستور العمل اجرایی و ثبت نام تا تاریخ 20 دی ماه به سایت www.quranedu.ir مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما