شناسهٔ خبر: 23083766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور استان کرمانشاه باشد

خبرگزاری صداوسیما

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: وضعیت بیکاری در استان کرمانشاه بحرانی است و ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور این استان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حضرت آیت الله "مصطفی علما" در نشست با ابراهیم ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور استان کرمانشاه باشدالهی تبار معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه استانی با پتانسیل‌ها و استعداد‌های انسانی و طبیعی فراوانی است، اما بدلیل‌های مختلف جزو استان‌های آخر کشور در بحث توسعه و اشتغال قرار دارد.
وی گفت: با توجه به استعداد‌های استان امروز کرمانشاه نیازمند مسوولانی است که بتوانند از این استعداد‌های در جهت ایجاد اشتغال و ثروت با مدیریت و خلاقیت استفاده کنند.
وی افزود: استاندار جدید کرمانشاه از مسئولان فعال و پرکار هستند که انشالله بتوانند خدمت خوبی به این استان که امروز بسیار محتاج است انجام دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز بیان داشت: متاسفانه وضعیت استان کرمانشاه مطلوب نیست این استان همچنان از آسیب‌های ۸ سال جنگ تحمیلی آسیب می‌بیند.
"ابراهیم الهی‌تبار" افزود: جنگ نه تنها آسیب‌های فراوانی به زیر ساخت‌های این استان وارد کرده بلکه بافت جمعیتی شهر‌ها و روستا‌ها را نیز به هم زده که باعث مشکلات بیشتری شده است.
وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: این زلزله دوباره آسیب فراوانی را به این مناطق وارد کرده که مشکلات این استان را امروز دوچندان است.
وی افزود: ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و برای خشنودی روح شهدا هرچه در توان داریم برای این استان شهید پرور فروگذار نخواهیم کرد و انشالله با یک وفاق و همدلی و تلاش با هدایت‌ها و رهنمود‌های نماینده، ولی فقیه در استان بتوان گوشه‌ای از این سختی‌ها و مشکلات را از دوش مردم عزیز این استان برداریم.
 
 
ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور استان کرمانشاه باشد ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور استان کرمانشاه باشد ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور استان کرمانشاه باشد

نظر شما