شناسهٔ خبر: 23071170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد:

ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور استان کرمانشاه باشد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وضعیت بیکاری در استان کرمانشاه بحرانی است و ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور این استان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در نشست با معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه استانی با پتانسیل ها و استعداد های انسانی و طبیعی فراوانی است اما بدلیل های مختلف جزو استانهای آخر کشور در بحث توسعه و اشتغال قرار دارد.

وی گفت: با توجه به استعداد های استان امروز کرمانشاه نیازمند مسئولانی است که بتوانند از این استعداد های در جهت ایجاد اشتغال و ثروت  با مدیریت و خلاقیت استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: استاندار جدید کرمانشاه از مسئولان فعال  و پرکار هستند که انشالله بتوانند خدمت خوبی به این استان که امروز بسیار محتاج است، انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز بیان داشت: متاسفانه وضعیت استان کرمانشاه مطلوب نیست. این استان همچنان از آسیب های ۸ سال جنگ تحمیلی آسیب می بیند.

محمدابراهیم الهی‌تبار افزود: جنگ نه تنها  آسیب های فراوانی به زیر ساختهای این استان وارد کرده  بلکه بافت جمعیتی شهرها و روستا ها را نیز به هم زده  که باعث مشکلات بیشتری شده است.

وی  با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: این زلزله  دوباره آسیب فراوانی را به این مناطق وارد کرده که مشکلات این استان  امروز دوچندان است.

این مسئول افزود: ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و برای خشنودی روح شهدا هرچه در توان داریم برای این استان شهید پرور فروگذار نخواهیم کرد و انشالله با یک وفاق و همدلی و تلاش با هدایت ها و رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان بتوانیم گوشه ای از این سختیها و مشکلات را از دوش مردم عزیز این استان برداریم.

نظر شما