شناسهٔ خبر: 23081031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در آستانه شب یلدا صورت می پذیرد

حافظ خوانی از عرشه‌های تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اکران اشعار حافظ در آستانه بلندترین شب سال، گفت: 201 عرشه پل، 55 بیلبورد و پرتابل به اکران این طرح های تبلیغات فرهنگی شب یلدا اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عیسی علیزاده با اشاره به تبلیغات فرهنگی با موضوع شب یلدا در سطح شهر، گفت: استفاده از اشعار حافظ، توجه به گذراندن طولانی‌ترین شب سال در کنار خانواده، دوری از فضای مجازی در این شب، سر زدن به سالمندان، تاکید و توجه به اهمیت فرهنگی شب یلدا در فرهنگ ایرانی_اسلامی و ... موضوعاتی است که در تابلوهای تبلیغاتی به آن پرداخته شده است.


بر اساس گزارش شهرنوشت، وی خاطرنشان کرد: کلمات و نوشته‌های زیبا، اشعار حافظ و طرح های گرافیکی در کنار هم تلاش کرده تا فضای شهر را با نزدیک شدن به شب یلدا همراه کند به همین منظور 201 عرشه پل، 55 بیلبورد و پرتابل به اکران این طرح های تبلیغات فرهنگی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام