شناسهٔ خبر: 23071439 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قتل نگهبان ساختمان/ دستگیری قاتل دو ساعت بعد از ارتکاب قتل

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت: فردی که نگهبان ساختمانی در بلوار کوهک را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دو ساعت بعد از ارتکاب جرم دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرگرد عبدالمجیدحسنوند سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 8:06 روز گذشته حسب اعلام فوریتهای پلیسی 110  مبنی بر وقوع یک فقره قتل در آدرس شهرک گلستان بلوار کوهک نگهبانی ساختمانی، شخصا به همراه تیم عملیاتی به محل اعزام شدیم.
سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان تصریح کرد: بعد از ورود با فردی حدودا 65 ساله مواجه شدیم که از پهلوی سمت چپ بر روی زمین افتاده و از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود که همین امر باعث خونریزی شدید شده بود.  
وی افزود: با هدایت عملیاتی و تحت نظارت بازپرس کشیک قتل، ضمن حفظ صحنه جرم تحقیقات مقدماتی در محل شروع و در بازبینی دوربین‌های موجود در محل فرد ضارب شناسایی شد.
سرگرد حسنوند تصریح کرد: به عوامل هوشیاری داده شد تا در محدوده گشت زنی دقیق داشته باشند تا بتوان قاتل را دستگیر کرد.
 سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان ادامه داد: حدود ساعت 10 روز حادثه در حالی که  شخصا در حال انجام تحقیقات میدانی از محل بودم ، مشاهده کردم یک نفر که چهره وی شبیه به تصویر بازبینی دوربین ها بود به محل مراجعه کرده و از شهروندانی که در آن محل حضور داشتند در حال پرس و جو در خصوص وضعیت مقتول بود که سریعا  نسبت به دستگیری وی اقدام کردیم.
وی اعلام کرد: پس از بررسی های لازم و بازجویی‌های فنی مشخص شد، فرد مورد نظر نیز در آن مجتمع مشغول به کار بوده و مقتول را به به قتل رسانیده بود. 
سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام کرد: قاتل اقرار کرد که انگیزه‌اش از قتل  اختلافی بوده که طی روزهای قبل به وجود آمده است.
سرگرد حسنوند خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و جهت سیر مراحل به اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال گردید.
انتهای پیام/

نظر شما