شناسهٔ خبر: 23070472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در سه ماه دوم سال جاری صورت گرفت؛

کمک 130 میلیونی خیرین به کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از کمک 130 میلیونی خیرین به کتابخانه‌های عمومی استان در سه ماه دوم سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین اکبری امروز در جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز خراسان رضوی عنوان کرد: در سه ماهه دوم سال جاری خیران در بخش کمک نقدی، 190 میلیون ریال و غیر نقدی 40 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی کمک و 11 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی با ارزش 829 میلیون ریال اهدا کردند.


وی ادامه داد: کتابخانه عبدل آباد شهرستان مه ولات و اعلام آمادگی هیات امنای مسجد امیر المومنین(ع) روستای سیس آباد مشهد مقدس  برای واگذاری کتابخانه مسجد از جمله اقداماتی بود که در سه ماه دوم سال جاری صورت گرفت.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: کتابخانه خیرساز مرحوم دوزنده روستای عبدل آباد مه ولات که در هفته کتاب سال جاری به بهره برداری رسید شاید یکی از بهترین و زیباترین ساختمانهای کتابخانه ای استان باشد که به همت خیرین آغاز به کار کرده است و این امر نیز یکی از برکات برگزاری همین جلسات انجمن خیرین کتابخانه ساز استان است.

 

اکبری ادامه داد: حضور خیران و نیک اندیشان استان در جریان فرهنگی کتابخانه سازی باعث دلگرمی و  امید آفرینی در ارتقاء مطالعه و کتابخوانی است.


مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان در ادامه با اشاره به پیگیریهای انجام شده در حوزه کتاب و کتابخانه سازی و کمکهای نقدی خیرین به حوزه کتابخانه ها، گفت: در ماههای گذشته دو کتابخانه خیرساز به کتابخانه های عمومی استان اضافه شده است که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.


غلامرضا بصیری پور بیان کرد: کتابخانه مسجد امیرالمومنین روستای سیس آباد هم برای ارائه خدمات نیازمند یاری است که مطمئنا این هم از سوی انجمن خیرین کتابخانه ساز انجام می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما