شناسهٔ خبر: 23068975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حوزه های علمیه پیشگام مقابله با آسیب های اجتماعی باشند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد عبادی زاده روز شنبه در همایش طلیعه حضور ویژه 300 بانوی جدید ورود به مدرسه علمیه خواهران هرمزگان افزود: افزایش نرخ طلاق،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد عبادی زاده روز شنبه در همایش طلیعه حضور ویژه 300 بانوی جدید ورود به مدرسه علمیه خواهران هرمزگان افزود: افزایش نرخ طلاق، افزایش سن ازدواج، تزلزل در خانواده و ضعف ارتباط عاطفی در خانواده ها از مهم ترین چالش هایی است که جامعه با آن روبروست و می طلبد طلبه ها با فعالیت های تبلیغی و با عمل و رفتار مناسب خود این مسائل را تا حدی کاهش دهند.
وی بیان داشت: طلبه ها باید فعالیت های تبلیغی را درون خانواده شروع کرده و آن را در سطح جامعه گسترش دهند و در مسائل اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و خانوادگی جانب اعتدال را رعایت کنند.
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهار کرد: بانوان طلبه باید شان، جایگاه و شخصیت خود را حفظ کنند و مهارت های همدلی، ارتباط موثر و هدفمند با مخاطب، تصمیم گیری مناسب، تفکر خلاق و نقادانه و مقابله با فشارهای عصبی را بیاموزند.
وی خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی مولود حوزه های علمیه است که اگر آسیبی به نظام و انقلاب وارد شود این نهاد نیز آسیب می بیند.
عبادی زاده یاد آورشد: ستون خیمه حوزه های علمیه، تبلیغ دین و هدایت مردم است ویکی از ماموریت های این نهاد حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است.
در حال حاضر یک هزار و 434 طلبه در 13 حوزه علمیه خواهران سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

نظر شما