شناسهٔ خبر: 23067386 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گرامیداشت یاد نخستین رئیس فقید ایرنا در آستارا

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا عصر یکشنبه در این آئین گفت: زنده یاد سیف اللهی در دوران حیات خود برای اعتلای نام آستارا ، اقدامات فرهنگی موثری انجام

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا عصر یکشنبه در این آئین گفت: زنده یاد سیف اللهی در دوران حیات خود برای اعتلای نام آستارا ، اقدامات فرهنگی موثری انجام داد.
یونس رنجکش افزود: طرح های زیست محیطی و اقتصادی و فعالیت های شبانه روزی او در عرصه خبر، گویای علاقمندی او به حرفه خبرنگاری بود و از طرح های ماندگارش می توان در توسعه آستارا استفاده کرد.
اورنگ استقامت رئیس مرکز رشد واحدهای فناور آستارا و از دوستان سیف الهی نیز گفت: آن زنده یاد در حوزه فرهنگ و رسانه فردی بی ادعا و به عنوان معلم اخلاق، مورد قبول و احترام همگان بود.
عزت الله برجی خبرنگار صدا و سیما در آستارا نیز بیان کرد: راهنمایی های سیف الهی نقش موثری در ارتقاء سواد رسانه ای خبرنگاران آستارا داشت و فعالان این عرصه، فعالیت در این حوزه را مدیون او هستند.
آرمان سیف اللهی اولین رئیس دفتر ایرنا در بندر آستارا علاوه بر انتشار اخبار و بولتن های تخصصی تحولات دریای خزر، سه سال رئیس دفتر خبرگزاری ایرنا در مسکو بود و در 42 سالگی به همراه کریم نیرومند رئیس فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اردبیل در سال 88 در منطقه منجیل گیلان در تصادف رانندگی جانش را از دست داد.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر خبرگزاری های فعال کشور و دفتر خبری صدا و سیما ، 10 نشریه محلی و نمایندگی چند نشریه استانی در این شهرستان فعال است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007

نظر شما