شناسهٔ خبر: 23065160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در خوزستان

افشین حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری برای حضوری مقتدر در رقابت های قهرمانی آسیا از روز 8 دی

صاحب‌خبر - افشین حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری برای حضوری مقتدر در رقابت های قهرمانی آسیا از روز 8 دی ماه به مدت یک ماه در اهواز برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: این اردو در دو بخش بانوان و آقایان در محل پیست بین المللی دوچرخه سواری اهواز برگزار می شود و امیدواریم ورزشکاران استان با شایستگی هر چه تمام به همراه تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام شوند.
وی به حضور بیش از 40 دوچرخه سوار آقا و خانم در این اردو اشاره کرد و گفت: احسان خادمی، رضا رشنو، مجید رشیدی، ایمان رشنو، پارسا مزداب، راحیل لرکی و ستاره زرگر دوچرخه سواران حاضر در این اردو به شمار می روند.
حیدری با بیان این که عملکرد دوچرخه سواران خوزستان در طول سال های اخیر به ویژه در بخش سرعت بسیار درخشان بوده، افزود: دوچرخه سواری یکی از رشته های پر مدال در رقابت های مختلف محسوب می شود لذا توجه ویژه ای به این رشته خواهیم داشت.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

نظر شما