شناسهٔ خبر: 2306356 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

فرهادی به تجاری‌سازی در حوزه علم و فناوری علاقه‌مند است

با توجه به‌شناختی که پیدا کرده‌ام، ایشان را فردی علاقه‌مند به امر تجاری‌سازی در حوزه علم و فناوری می‌دانم.

صاحب‌خبر -

در آستانه برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مردم به دکتر محمد فرهادی رای اعتماد دهند.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره بررسی اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دکتر فرهادی را به عنوان فردی ولایتمدار، سالیان دراز است که می‌شناسم.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی علوم، چهره‌ای است که در داخل و خارج کشور شناخته شده و از برندگان جوایز علمی از مراکز معتبر علمی است، افزود: ایشان صاحب مقالات چاپ شده زیادی در مجلات معتبر از جمله nature و دارای اختراعات ثبت شده در خارج کشور(patents) است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به‌شناختی که پیدا کرده‌ام، ایشان را فردی علاقه‌مند به امر تجاری‌سازی در حوزه علم و فناوری می‌دانم.

ستاری با اشاره به دارا بودن کرسی پژوهشی دکتر فرهادی در implant و دانشگاه علامه طباطبایی، ابراز کرد: ایشان از چهره‌های ماندگار عرصه پزشکی، پایه‌گذار فرهنگستان‌ها و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است. ضمنا دکتر فرهادی از برگزیدگان جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرهادی را مدیر و وزیری موفق در دوره‌های مختلف فعالیت‌اش عنوان کرد و ادامه داد: امیدوارم با اعتماد نمایندگان محترم و رای اعتمادی که می‌دهند از مدیریت و توان علمی و معرفتی ایشان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره‌مند شویم.

جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه ۵ آذر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نظر شما