شناسهٔ خبر: 23063510 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار دانشگاهی :

ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد

تهران- ایرنا- مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال و مهمان شدن دانشجویان در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی96- 97 آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان این دانشگاه با مراجعه به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir می توانند نسبت به نقل و انتقال و مهمان شدن در واحدهای آموزشی این دانشگاه ثبت نام کنند.
مهلت ثبت‌نام برای نقل و انتقال و مهمان شدن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم (ترم بهمن) تا هفتم بهمن ماه است و دانشجویان می‌توانند برای پیگیری نتیجه درخواست‌های خود درباره نقل و انتقال و مهمانی نیز به سامانه منادا مراجعه کنند.

**سوالات و کلید آزمون EPT (زبان تخصصی انگلیسی) نوبت آذرماه 1396 منتشر شد
داوطلبان دوره آذرماه آزمون EPT می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش نسبت به مشاهده سوالات و کلید این آزمون اقدام کنند.
داوطلبان در صورت اعتراض به سوال یا کلید این آزمون می‌توانند حداکثر تا ساعت هشت صبح 27 آذر از طریق سامانه مذکور به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept/ نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.
پس از پایان مهلت فوق هیچ گونه اعتراض درباره کلید و سوالات این آزمون پذیرفته نخواهد شد.

** ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 97 امشب پایان می یابد
مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امروز، یکشنبه 26 آذرماه به پایان می‌رسد و با توجه به تمدید صورت گرفته، این مهلت قابل تمدید مجدد نخواهد بود.
با توجه به مهلت اعلام شده برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97، به داوطلبان توصیه می‌شود که هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. افرادی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 از طریق سایت www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت و دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات اتباع غیر ایرانی و توضیحات سهمیه‌ها بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در 6 گروه آموزشی و 140 کدرشته شامل 54 کدرشته علوم انسانی، 17 کدرشته علوم پایه، 24 کدرشته فنی و مهندسی، 23 کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، 13 کدرشته هنر و 9 کدرشته دامپزشکی برگزار می‌شود.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
فراهنگ **9022**1055
خبرنگار:رقیه نوری *انتشاردهنده : زینب کارگر

انتهای پیام /*

نظر شما