شناسهٔ خبر: 23053056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشنواره پاییزه گرگان ثبت ملی شود

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای اینکه جشنواره پاییزه گرگان در تقویم شهر گرگان قانونمند شود پیشنهاد می شود با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان به ثبت ملی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی اصغر یوسفی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (25 آذر) در بیست و هشتیمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت: جشنواره پاییزه هزار رنگ برای نخستین بار در گرگان با همکاری سازمان شهرداری پارک ها و فضای سبز، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و ngo ها برگزار شد.

 

وی افزود: اولین مصوبه کمdسیون گردشگری در زمینه این جشنواره بود که طی نامه های انجام شده پیشنهاد شد نخستین جمعه آذر هر سال این جشنواره را به عنوان یک رویداد گردشگری در شهر گرگان داشته باشیم.

 

یوسفی اظهارداشت: باید سعی شود این رویداد فرهنگی و گردشگری را در تقویم گرگان قرار دهیم تا طی سال های آینده شاهد حضور گردشگران در شهر گرگان باشیم.

 

وی تصریح کرد: اعضاd دوره قبلی شورای اسلامی شهر گرگان از بنیانگذاران این جشنواره بودند که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای اینکه این موضوع در تقویم شهر گرگان قانونمند شود پیشنهاد می شود با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان به ثبت ملی برسد.

 

نظر شما