شناسهٔ خبر: 23047690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

نگاه کارشناسانه به حوزه پژوهش می تواند از سرفصل های مهم اقتصاد مقاومتی محسوب شود

شهرقدس (پانا) - برنامه های هفته پژوهش آموزش و پرورش شهرستان قدس با برگزاری کمیته پژوهشی منطقه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران : برنامه های هفته پژوهش آموزش و پرورش شهرستان قدس با برگزاری کمیته پژوهشی منطقه آغاز شد.

 در این جلسه که با حضور شورای معاونین و کارشناس پژوهش منطقه برگزار گردید ، اهم برنامه های هفته پژوهش شهرستان اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، با اعلام این خبر افزود: کمیته پژوهشی آموزش و پرورش ، بازوی توانمند فعالیت های پژوهشی همکاران و دانش آموزان به شمار می رود.

محمد رضا بهمنش افزود : نگاه کارشناسانه به حوزه پژوهش می تواند از سرفصل های مهم اقتصاد مقاومتی محسوب شود ، زیرا با توجه به امر پژوهش و ارتقاء سطح کمی و کیفی پژوهش گران و توجه و حمایت لازم از این مجموعه ارزشمند ، آزمایش و خطا و هدر رفت منابع و امکانات را به حداقل ممکن کاهش می دهد.

وی ادامه داد : ضروری است ، مدیران محترم مدارس ضمن اهتمام لازم به امور پژوهشی دانش آموزان و همکاران ،به نحو شایسته ای از معلمان و دانش آموزان برگزیده و فعال در امور پژوهشی تقدیر نمایند.

بهمنش بیان داشت : کارشناسی پژوهش این شهرستان در سال های گذشته ، همواره رتبه های برتر استان را به خود اختصاص داده است و با کسب رتبه های کشوری در کسب این مهم در کشور نیز گام برداشته است ، لذا از معاون پژوهش و برنامه ریزی ، کارشناس پژوهش ، مدیران و همکاران ساعی در این حوزه نیز قدردانی می گردد.

/ خبرنگار : نقی روح نواز /

نظر شما