شناسهٔ خبر: 22824350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای علمی وپژوهشی دانش آموزان و فرهنگیان استان

باحضوراستاندار سمنان وجمعی ازمسئولان استانی وشهرستانی،نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش آموزان و فرهنگیان پژوهشگر استان به مناسبت هفته ملی پژوهش افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش استان سمنان، نمایشگاه استانی هفته پژوهش در آیینی با حضور استاندار و نماینده مردم سمنان دردانشگاه پیام نور سمنان دایر ودر این نمایشگاه غرفه آموزش وپرورش شامل دستاوردهای علمی دانش آموزان و فرهنگیان پژوهشگر استان در معرض دید علاقمندان و مراجعین قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان سمنان درحاشیه این مراسم افزود: برنامه‌ریزی لازم برای بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه به عمل آمده و در غرفه آموزش و پرورش، نوآوری و دست‌ساخته‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانش آموزان و فرهنگیان  مهم‌ترین محوریت ما است افزود: به طور حتم برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در توسعه اقتصاد و اشتغال منطقه حائز اهمیت است که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود تا بتوانیم خروجی‌های مناسبی در این زمینه به دست آوریم.

یعقوب قوشچی خاطرنشان کرد: "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری؛ زیر بنای تولید و اشتغال" شعار برگزاری این نمایشگاه است که خوشبختانه در استان سمنان این روند شکل مناسبی به خود گرفته که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک خروجی‌های این نشست‌ها و رویدادها را نیز شاهد باشیم

نظر شما