شناسهٔ خبر: 23047487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

شورای ورزش استان باید الگویی برای سایر شوراها باشد

یکی از اتفاقات خوشایند، اقدامات صورت گرفته از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همکاران وی بر اساس برنامه و راهبرد است که من چندین بار طی صحبتی که با آقای حیدری داشتیم برنامه های خود را برای ما شرح داده اند که همه این موارد چه در ورزش همگانی و چه قهرمانی اتفاقات جدیدتری را در این حوزه می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایپنا واحد خوزستان : دکتر علی حسین حسین زاده در جلسه شورای ورزش استان که امروز، شنبه (بیست و پنجم آذرماه) در استانداری استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای ورزش استان خوزستان از فعال ترین موثرترین شوراهای حوزه فعالیتی سیاسی اجتماعی استانداری است که در مدت شش ماه فعالیت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فعالیتهای وی نه به صورت آمار، بلکه ملموس بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حوزه بانوان گفت : مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، همکاری نزدیکی با حوزه بانوان دارد در خصوص ورزش مناطق محروم نیز با توجه به فعالیت هایی که آغاز شده است ، شاهد تحول هستیم.

حسین زاده در ادامه اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوشایند، اقدامات صورت گرفته از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همکاران وی بر اساس برنامه و راهبرد است که من چندین بار طی صحبتی که با آقای حیدری داشتیم برنامه های خود را برای ما شرح داده اند که همه این موارد چه در ورزش همگانی و چه قهرمانی اتفاقات جدیدتری را در این حوزه می دهد.

حسین زاده گفت: در شهرستان ها، کمبودهایی است که بدون شک با توجه به این برنامه ریزی ها، برطرف خواهد شد. شورای ورزش با توجه به عملکرد خوب خود باید الگوی برای سایر شوراهای استان باشد.

حسین زاده در پایان نیز عنوان کرد: ضمن تشکر و خسته نباشید به تمام کسانی که در رقابت های پارآسیایی جوانان موفق به کسب مدال شدند امیدوارم روز به روز شاهد پویایی بیشتر ورزش استان باشیم.

نظر شما