شناسهٔ خبر: 23046605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضعف دستگاه حاکمیتی عامل تصمیمات غلط ترامپ

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اقدام ترامپ در برنامه انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس ناشی از ضعف دستگاه حاکمیتی آمریکا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های  امروز این شهر با اشاره به رفتار ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مخالفت شدید کشور‌های اسلامی و جامعه جهانی با اقدام وی گفت: مسلمانان و غیرمسلمانان این اقدام نابخردانه و مستبدانه را که نشان دهنده ضعف دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده به شدت محکوم کردند.


حجه الاسلام حسینی صدر به سفر وزیر امور خارجه انگلستان به کشورمان اشاره کرد و افزود: آقای بوریس جانسون در ابتدا قرار بود با هدف توسعه و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی به ایرلان سفر کند، اما بعد خودش و رسانه‌های وابسته به انگلیس اعلام کردند که برای آزادی دو تن از جاسوسان انگلیسی در زندان از جمله نازنین زاغری به ایران آمده است که خودش پیش از سفر به ایران در پارلمان انگلیس اعلام کرد که خانم نازنین زاغری با عنوان خبرنگار برای ما جاسوسی کرده است.


وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر کریمی پهلوان نامدار کشتی کشورمان با رهبر معظم انقلاب گفت: حرکت این کشتی گیر نشانگر اهمیت دادن به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب بوده و خوددداری از رویارویی با ورزشکار رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی خشم سران و مقامات این رژیم را در پی داشته است.


خطیب جمعه موقت یاسوج افزود:حرکت ورزشکاران ایرانی از رویارو نشدن با ورزشکاران رژیم منحوس و کودک کش صهیونیسم حاکی از نامشروع بودن و به رسمت نشناختن این رژیم توسط ورزشکاران ایرانی است به طوریکه این حرکت‌ها به یک فرهنگ نهادینه و به الگویی مناسب برای سایر ورزشکاران کشور‌های مسلمان منطقه تبدیل شده است.


حجه الاسلام حسینی صدر فرارسیدن سالروز شهادت عالم فرزانه و اندیشمند شهید آیت الله مفتح را تسلیت گفت و افزود: شهادت این شهید بزرگوار به دست منافقان کوردل موجب تقویت و مستحکم‌تر شدن ارتباط حوزه و دانشگاه در کشور شد و توطئه دشمنان را که در پی تفرقه در بین این دو قشر بودند را نقش برآب کرد.


وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: بنا به فرموده امام راحل (ره) هر چه وحدت در بین این دو نهاد حفظ و محکم شود هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را شکست بدهد مسئله وحدت باید مدنظر مسئولان حوزه و دانشگاه باشد.

انتهای پیام/د

تاکید بر اهمیت و ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه

نظر شما