شناسهٔ خبر: 23045716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی شهردار جدید همدان +گزارش

در مراسمی با قدردانی از آقای سید مصطفی رسولی ، آقای "عباس صوفی"به مدت ۴ سال به عنوان شهردار همدان معرفی شد .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، استاندار همدان در این مراسم با اشاره به پیشینه تاریخی شهر همدان و وجود آثار فراوان گردشگری در این شهر گفت:با تدوین طرح جامع شهری ، رینگ سوم  و کلان شهر شدن شهر همدان محقق می شود . 
آقای نیکبخت از برگزاری ۲ اجلاس جهانی گردشگری و اجلاس آسیایی سال آینده در شهر همدان خبر داد و افزود: ورودیهای شهر همدان برای برگزاری این ۲ اجلاس رضایت بخش و آبرومندانه نیست و باید در کنار بازسازی پیاده روها مورد توجه قرار گیرد . 
وی از شهردار همدان خواست برای کمک به توسعه استان، سرمایه گذاری اقتصادی را هم در دستور کار خود قرار دهد .
معاون عمرانی استاندار هم شفافیت در بودجه و هزینه ها را برای اداره امور شهری ،موجب افزایش اعتماد مردم در پرداخت عوارض بیان کرد و گفت: باید از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود . 
آقای عراقی با تاکید بر ساماندهی نیروی انسانی و جلوگیری از جذب نیروهای جدید در شهرداری همدان ، افزود: برای پیشرفت و آبادانی شهر همدان ،از فعالیتهای شهردار حمایت می کنیم .
رییس مجمع نمایندگان استان هم با اشاره به اینکه ۸۵ درصد اعتبارات ملی در تهران است و مدیران استان باید برای جذب بیشتر این اعتبارات تلاش کنند . 
آقای خجسته با تاکید بر ساماندهی سریعتر رینگ سوم و ورودی شهر همدان، از شهرداری خواست شرایطی را فراهم کنند تا مردم برای دریافت خدمات معطل نشوند . 
دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه با همه اقدامات صورت گرفته، امکانات شهر همدان در حال حاضر در شان مردم همدان نیست ،گفت : با توجه به جایگاه تاریخی شهر همدان حداقل ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی استان و سرمایه گذاری بخش خصوصی باید به شهر همدان اختصاص یابد . 
آقای حاج بابایی با تاکید بر شفافیت عملکرد شهرداری ، توجه به همه مناطق شهر و ایجاد امکانات در این مناطق را خواستار شد . 
آقای صوفی شهردار همدان هم افزایش سطح رضایتمندی شهروندان / ساماندهی مناطق حاشیه شهر / و افزایش کیفیت زندگی / بهبود وضعیت ترافیکی شهر / توسعه شبکه حمل و نقل عمومی و طرحهای عمرانی / توسعه متوازن فضای سبز شهری / مدیریت درست پسماند / توسعه مشارکت بخش خصوصی و در آمد شهرداری را از برنامه های خود اعلام کرد و گفت :برای موفقیت در این عرصه به حمایت همه مسئولان / مردم و رسانه ها نیاز است .
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1695980" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1948699/1695980?width=300&height=200"></script></div>

نظر شما