شناسهٔ خبر: 23045540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سهم خواهی اعضای شورای شهر و انتصابات فامیلی در شهرداری یاسوج

عضو شورای شهر یاسوج به حواشی بوجود آمده در فضای مجازی پیرامون اظهارات یکی از اعضای شورای شهر یاسوج در خصوص انتصاب معاون جدید شهرسازی شهردار یاسوج واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هدایت اکبری صبح امروز در گفت و گو با این پایگاه خبری صبح زاگرس اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر یاسوج روزهای گذشته در این زمینه اظهاراتی را داشته اند که نظر شخصی خود را عنوان کرده اند و هرکسی آزاد است که اظهار نظر کند.

وی بیان کرد: عزل و نصب ها یک روند طبیعی و معمول است و وقتی یک مسئول ارشد تغییر می کند باتوجه به نوع مدیریت خود و توانمندی افراد تغییراتی را در بدنه مجموعه خود ایجاد می کند.

اکبری به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر یاسوج نسبت به انتصاب معاونین شهردار واکنش نشان داد و گفت: آقای رمضانی معاون جدید شهرسازی شهردار یاسوج که تازه انتصاب شده،پسر دایی بنده است و حکم وی قبل از شهردار شدن نستهین مقدم صادر شده است.

وی افزود: حکم رمضانی در دوره نستهین مقدم صادر نشده و شهردارجدید نقشی در آن ندارد.

گفتنی است مسعود خوبانی عضو شورای شهر یاسوج در گفت و گو با رسانه ها در خصوص بکارگیری معاون های شهردار یاسوج و سهم خواهی از شهردار یاسوج در پاسخ به این سوال که آیا معاونان جدید شهرداری توسط اعضای شورا به شهردار معرفی شده‌اند اظهارداشت: علی شجاعی‌پور معاونت خدمات شهری معرفی شده از سوی فرشید احمدی کیش یکی از اعضای شورای شهر، سالم نوروزی معاون عمرانی و امورزیربنایی منسوب به کیوان آشنا عضو شورای شهر، رمضانی معاون شهرسازی از بستگان سید هدایت اکبری عضور شورای شهر یاسوج و سید هیبت الله عبدی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری نیز به نوعی با نظر اکثریت انتخاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما