شناسهٔ خبر: 23043074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امیدوارم لیگ امسال با قهرمانی شیرین شود

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان: امیدوارم تجربه بازی در نفت آبادان با قهرمانی شیرین شود.

صاحب‌خبر -
امیدوارم لیگ امسال با قهرمانی شیرین شوددلارام وکیلی که بهترین امتیازآور مرحله دوم از دور برگشت سوپرلیگ آ بسکتبال بانوان بود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره بازی در تیم نفت توضیح داد: اولین سالی است که در شهرستان بازی می‌کنم. حضور در تیم نفت، تجربه جدیدی برایم بود که خیلی از آن راضی هستم. امیدوارم این تجربه با قهرمانی به پایان برسد و شیرینتر شود.

وی درباره تجربه باخت در مرحله قبل گفت:فقط یک باخت مقابل گاز در مرحله قبل داشتیم، فکر می‌کنم که آن روز بچه‌ها واقعا خودشان نبودند و سعی می‌کنیم که در دور برگشت جبران کنیم.

دور برگشت مقابل گاز جبران می‌کنیم

وکیلی که تا پارسال برای تیم گاز بازی می‌کرد​، افزود: گاز تیم خیلی خوب و منسجمی است که بازیکنان آن با توجه به چند سال بازی کنار هم هماهنگ هستند. البته تیم ما هم مقابل آن‌ها خوب کار نکرد. کادرفنی برنامه ریزی کرده است و تمرینات خوبی برای بازی برگشت مقابل گاز انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: در مرحله چهارم از دور برگشت دو بازی با تیم‌های گاز و گروه بهمن داریم که واقعا مسابقات سختی هستند. سخت تمرین می‌کنیم تا در آن مسابقات حساس برنده شویم.

کیفیت لیگ تغییری نکرده است

بازیکن تیم نفت آبادان درباره تمرینات این تیم برای آسیا گفت: نفت امسال به مسابقات آسیایی فکر می‌کند. درست است که نیم نگاهی به بازی‌های آسیایی داریم و ابتدا باید اینجا قهرمان شویم؛ اما هدفمان قهرمانی در لیگ ایران است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

وکیلی درباره کیفیت سوپرلیگ بانوان با کم شدن تعداد تیم‌ها گفت: تعداد تیم‌ها امسال کم شده است. از انصراف استقلال جنوب هم خیلی ناراحت شدیم، چون تیم خوبی با مربی بسیار خوب بود، اما وقتی اسپانسر‌ها حمایت نمی‌کنند، با توجه به هزینه‌های بالا، کار سخت می‌شود.

وی افزود: به نظرم مسابقات کم جان نشده اند، حتی پیش بینی نتایج سختتر شده و بازی‌ها پایاپای هستند. فقط تعداد تیم‌ها کمتر شده اند؛ اما کیفیت مسابقات پایین نیامده است.

تفکیک بسکتبال سه نفره خوب است

به نظرم مسابقات کم جان نشده اند، حتی پیش بینی نتایج سختتر شده و بازی‌ها پایاپای هستند.
ملی پوش بسکتبال بانوان که در مسابقات سه نفره ترکمنستان هم شرکت کرده بود، درباره تیم ملی گفت: منتظر تغییرات مدیریتی فدراسیون هستیم و قطعا کار تیم ملی بعد از این تغییرات با انسجام دنبال می‌شود تا بسکتبال ۱۲ نفره را در بازی‌های آسیایی جاکارتا برای اولین بار تجربه کنیم.

وی درباره جداسازی بازیکنان سه نفره افزود: در این صورت شرایط به نظرم خیلی بهتر می‌شود، چون فضای بسکتبال سه نفره با ۱۲ نفره خیلی متفاوت است و اگر بازیکنان متفاوتی برای این دو رشته پرورش پیدا کنند، شاید بهتر باشد.

نظر شما