شناسهٔ خبر: 23044975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مربی تیم لیگ بسکتبال اسدآباد:

عدم‌حمایت مالی مشکل اصلی تیم بسکتبال اسدآباد است/تمام بازیکنان بومی هستند

مربی تیم لیگ بسکتبال اسدآباد با اشاره به بومی بودن همه بازیکنان تیم بسکتبال این شهر گفت: می‌طلبد که برای رشد و پیشرفت این تیم مسئولان حمایت مالی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدکریم اسدی در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به حضور تیم بسکتبال اسدآباد در دوره مسابقات لیگ دسته دوم کشور، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی اسدآباد در سالن 1500 نفری این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات لیگ دسته دوم کشور بین اسدآباد و زنجان برگزار شد، گفت: تیم جوان و آینده دار اسدآباد با یک بازی نفس‌گیر نتیجه بازی را با 72-70 در دقایق آخر به تیم زنجان واگذار کرد.

مربی تیم لیگ بسکتبال اسدآباد اظهار کرد: هفته بعد تیم بسکتبال اسدآباد به میزبان تیم خلیج‌فارس استان قم خواهد رفت.

وی بابیان اینکه مجموع 17 تیم بسکتبال در قالب چهار گروه در لیگ دسته دوم کشور به رقابت می‌پردازند، گفت: یک گروه از گروه‌ها 5 تیمی است که تیم اسدآباد با خلیج‌فارس قم، پدافند رعد آبادان،  زنجان و قزوین هم‌گروه است.

اسدی تصریح کرد: تاکنون 4 بازی داشته‌ایم که یک برد قاطع و سه باخت نزدیک مشابه بازی با زنجان داشته‌ایم.

وی با اشاره به عدم حضور مسئولان در مسابقات روز گذشته، گفت: متأسفانه تیم ما اسپانسر ندارد و تاکنون فقط شورا قول یک کمک ناچیز را داده که تاکنون محقق نشده است.

این مربی تیم بابیان اینکه  تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال اسدآباد بومی هستند و از این نظر جای افتخار دارد، گفت: غیرت این جوانان قابل‌تقدیر است که در جلو تیم‌های استان‌های بزرگ مثل زنجان، قزوین و آبادان این تیم شهرستان 50 هزارنفری به این خوبی ظاهر می‌شوند.

وی تنها مشکل تیم را عدم‌حمایت از سوی مسئولان دانست و گفت: این تیم راه پیشرفت و رشد بیشتری دارد که نیاز به حمایت مالی نماینده مردم در مجلس است.

انتهای پیام/

نظر شما