شناسهٔ خبر: 23038883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر عترت خواهران هیئت رزمندگان برخوار:

سبک زندگی اسلامی محور نشست های خواهران هیئت رزمندگان برخوار است

مدیر عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان برخوار، گفت: هیئت بانوان عترت رزمندگان اسلام در شهرستان برخوار، با تشکیل سلسه جلسات هم اندیشی و بصیرتی اقدام خوبی را در ارتباط با مسائل فرهنگی و سبک زندگی اسلامی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ زهرا قناد زاده، با بیان اینکه بانوان، نقش بسزایی در جامعه کنونی و در محافل و مجالس مذهبی ویژه بانوان ایفا می کنند، اظهار کرد: نقش تاثیرگذار و مهم بانوان در جامعه غیر قابل انکار است و امروزه بانوان فعال در زمینه های فرهنگی و مذهبی، می توانند در تحقق موضوع سبک زندگی اسلامی نقش خوبی را ایفا کنند.

وی، افزود: هیئت بانوان عترت رزمندگان اسلام در شهرستان برخوار با تشکیل سلسه جلسات هم اندیشی و بصیرتی اقدام خوبی را در ارتباط با مسائل فرهنگی داشته است.

عضو فعال هیئت رزمندگان اسلام شهرستان برخوار، با اشاره به نشست های اخیر هیئت بانوان عترت این شهرستان، بیان کرد: در نشست اخیر به مناسبت اعیاد گذشته، حاضران در جلسه از نکات مهم و ارزنده سخنران مدعو آقای علاقه بندان، کارشناس ارزشیابی اداره آموزش و پروش شهرستان برخوار بهره مند شدند.

وی، گفت: در این نشست به موضوع سبک زندگی اسلامی و بهرمندی بانوان از سیره اخلاقی اهل بیت(ع) پرداخته شد.

قناد زاده، اضافه کرد: در هیئت پیروان عترت بانوان شهرستان برخوار، اساتید مدعو، پیرو مکارم اخلاق که از صفات رفتاری پیامبر اسلام(ص) بوده است مطالبی را بیان داشته اند.

مدیر هیئت پیروان عترت خواهران رزمندگان شهرستان برخوار اظهار کرد: سلسله نشست های اخیر به موضوع بهره برداری از سبک زندگی اهل بیت(ع) و استفاده مخاطبان از روایات امامان برای زندگی ایده ال و خوب مطرح شده است.

علاقه بندان، در جمع بانوان هیئت رزمندگان اضافه کرد: اگر مادران، بدانند در قبال زحمت. خانه داری. قناعت و خدمتی که در مسیر زندگی و فرزندداری انجام می دهند، تحت عنایت خداوند هستند و اجر و پاداش دارند و خداوند عمل نیک آنان را عبادت محسوب می کنند، هیچگاه در این حرکت نیک و زیبای خانه داری خسته نخواهند شد.

وی با بیان اینکه ما باید در صدد رفع عیب ها و آسیب های شخصی خودمان باشیم، افزود: خداوند متعال بخشنده، مهربان و ستار العیوب است، لذا ما نیز باید نسبت به یکدیگر اهل مدارا، بخشش، مهربانی باشیم و عیب دیگران را فریاد نزنیم.

قنادزاده  اظهار کرد: در نشست هیئت بانوان عترت، مسابقه فرهنگی برگزار و از نفرات برتر و خادمان فعال نیز، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما