شناسهٔ خبر: 68255948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مراجعه ۲۸۰۰ نفر به درمانگاه هلال‌ احمر گلستان در مسجد سهله کوفه

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان گلستان از ارائه خدمات به 2 هزار و 800 زائر اربعین‌ حسینی در درمانگاه هلال احمر گلستان در مسجد سهله کوفه خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «قاسم غریب آبادی» با اشاره به فعالیت ۴ روزه درمانگاه شهید صلح هلال‌ احمر استان در مسجد سهله شهر کوفه عراق، اظهار کرد: درمانگاه اربعینی شهید صلح جمعیت هلال‌احمر گلستان از ۲۴ مرداد ماه در مسجد سهله مستقر شده و با بهره مندی از ظرفیت ۲۰ نیرو در حال ارائه خدمات درمانی به زائرین مراجعه کننده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان گلستان با بیان اینکه درمانگاه شهید صلح برای دومین سال پیاپی به عراق اعزام شده است تصریح کرد: از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه ۲ هزار و ۸۵۴ نفر به درمانگاه مسجد سهله مراجعه کرده و خدمات دریافت کردند.
 
وی افزود: عمده کار در درمانگاه اربعينی علائم درمانی است، طی این سه روز ۲۳۰ نفر به بخش پرستاری درمانگاه مراجعه کردند و با تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، تست قند خون، نوار قلب و اکسیژن تراپی بهبود یافتند.
 
به گفته وی؛ عمده ترین علت مراجعه بیماران عرق سوز، گلو درد و درد بدن است در این مدت به ۲ هزار و ۶۰۰ نفر توسط تکنسین های دارویی حاضر در درمانگاه دارو توزیع شد.
 
غریب آبادی در پایان با بیان اینکه فعالیت درمانگاه تا ۲ روز پس از اربعین ادامه دارد به زائرین توصیه کرد: حین پیاده روی در گرمای هوا در مصرف آب یخ تعادل را رعایت کنند تا به گلودردهای پس از آن مبتلا نشوند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما