شناسهٔ خبر: 23037139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لژیونرها اردو را به تعویق انداختند

علیرضا حبیبی گفت:​ زمان برگزاری نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به خاطر نبود برخی ملی پوشان حدود یک هفته به تعویق افتاد.

صاحب‌خبر -

لژیونرها اردو را به تعویق انداختندمربی تیم ملی هندبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود:​ قرار بود آخرین روزهای هفته گذشته اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر نظر ماچک آغاز شود اما به خاطر این که بسیاری از بازیکنان ملی پوش لژیونر هستند و در کشورهای دیگر بازی می کنند زمان برگزاری این تمرینات یک هفته به تعویق افتاد.

حبیبی یادآورشد:​ قرار است از بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران 10 هندبالیست به اردوی تیم ملی دعوت شوند و 10 بازیکنانی هم که در لیگ دیگر کشورها توپ می زنند هم در این اردو همراهمان خواهند بود، این در حالی است لژیونرها هم در لیگ کشورهای رومانی،​ترکیه،​سوئیس و تونس بازی می کنند و باید نیم فصل آن ها به اتمام برسد تا بتوانند به تیم ملی ملحق شوند.

وی گفت: قرار است تیم ملی پیش از رقابت های قهرمانی قاره آسیا در اردوی تدارکاتی در کشورهای اسلوونی و قطر چند بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم های مختلف برگزار کند تا بازیکنان در اجرای برنامه تاکتیکی و تکنیکی به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

مربی تیم ملی هندبال ایران در ادامه یادآورشد: در این مرحله از اردوهای تدارکاتی در اسلوونی طبق برنامه ریزی انجام شده ابتدا 2 دیدار دوستانه با تیم ملی کشور میزبان که به تازگی در رقابت های قهرمانی جهان که در فرانسه برگزار شد عنوان سوم را کسب کرد بازی خواهیم داشت و سپس به مصاف تیم ملی الجزایر که از بهترین های آفریقا محسوب می شود خواهیم رفت.

حبیبی تصریح کرد: بعد از اردوی اسلوونی در رقابت های چهارجانبه قطر حاضر خواهیم شد دراین مسابقات تیم های ایران، قطر، عمان و الجزایر حضور دارند و بازی در برابر آن ها می تواند تیم را به ایده آل ترین وضعیت آمادگی برساند، البته ماچک سرمربی تیم ملی رایزنی های خود را برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی کرواسی دنبال می کند و این احتمال زیاد است که در اسلوونی به مصاف این تیم هم برویم.

وی گفت:​ از آنجا که بسیاری از بازیکنان ما دانشجو هستند و بحث خروج از کشور آن ها و انجام مراحل اداری تا حد زیادی زمانبر است شرایط به نوعی فراهم شده که بازیکنان از اردوی اسلوونی تا زمان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا به ایران بازنگردند و اردوها به مسابقات رسمی متصل است.

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا به میزبانى کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. طبق قرعه‌کشى انجام شده تیم ملى هندبال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌هاى عراق و ژاپن در گروه اول رقابت می‌کند.

نظر شما