شناسهٔ خبر: 23036517 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمريکا به دشمن امت اسلامي تبديل شده است

سخنگوي جنبش جهاد اسلامي تاکيد کرد دولت آمريکا به دشمن امت هاي عربي و اسلامي تبديل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛سخنگوي جنبش جهاد اسلامي تاکيد کرد دولت آمريکا به دشمن امت هاي عربي و اسلامي تبديل شده است.
به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين، داوود شهاب در مصاحبه با اين شبکه، از کشورهاي عربي خواست با سفر مايک پنس معاون رئيس جمهور آمريکا به اين کشورها مخالفت کنند.
شهاب گفت: به ملت هاي عربي که رئيس جمهور آمريکا به کشورهايشان سفر خواهد کرد مي گوييم بايد اين سفر را رد کنيد. بايد با لنگه کفش به استقبال او برويد. بايد کاري را که منتظر الزيدي در عراق با پرتاب لنگه کفش به طرف جرج بوش صورت داد، در استقبال از معاون رئيس جمهور آمريکا تکرار کنيد. آمريکا به رژيم دشمن ملت هاي عربي و اسلامي تبديل شده است. کشورهاي عربي و اسلامي بايد آمريکا را از نظر اقتصادي، رسانه اي، سياسي و آکادميک تحريم کنند.
وي افزود: همه گروه هاي فلسطيني در حال آماده باش هستند. هيچ چيزي مانند مسئله قدس و دفاع از آن، نمي تواند ملت فلسطين را متحد کند. گروه هاي فلسطيني تلاش مي کنند مردم فلسطين را به سوي انتفاضه و رويارويي با اشغالگران هدايت کنند. هدف همه ما باطل کردن تصميم خصمانه دونالد ترامپ است.
وي خاطر نشان کرد: آمريکا در انزواي واقعي قرار گرفته است که پيروزي براي قدس و سرآغاز آزادسازي قدس است. ما تلاش مي کنيم براي گسترش انتفاضه برنامه ريزي کنيم. ما شاهد تظاهرات گسترده فلسطيني در شهرهاي کرانه باختري هستيم. به همه جوانان فلسطيني که در مناطق مرزي و نزديک محل هاي استقرار نظاميان اشغالگر تظاهرات مي کنند، درود مي فرستيم. توافقنامه اسلو بايد لغو و هر نوع هماهنگي امنيتي با اشغالگران متوقف شود. بايد شکست روند صلح با اشغالگران اعلام شود. فلسطيني ها خواهان تعيين ميانجي جديدي براي روند صلح نيستند، بلکه بر ناکامي کامل صلح با اشغالگران تاکيد دارند.

نظر شما