شناسهٔ خبر: 23031271 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پرداخت بیش از 589 میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری

گروه اجتماعی:رئیس کمیته امداد رامسر گفت:طی هشت ماهه سال جاری بیش از 589 میلیون تومان کمک معیشت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد مازندران پرویز سرایی، رئیس کمیته امداد رامسر گفت هزار و 258 نفر در این شهرستان کمک معشیت بگیر این نهاد بوده که از این تعداد بیش از ۶۰۰ نفر شهری و مابقی روستایی  هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین دلیل تحت حمایت قرار گرفتن شهرستان رامسر، فوت و یا ازکار افتادگی سرپرست خانوار است، افزود: کمیته امداد رامسر به افرد تحت پوشش خدمات فرهنگی، آموزشی، مستمری، درمان، مسکن و جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رامسر ارائه می‌دهند.

سرایی تصریح کرد: رسیدگی به امور بیماران و معلولان نیازمند، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست هم در رأس برنامه‌های این نهاد قرار دارد و پس از بررسی وضعیت معیشتی آنها توسط مددکاران و تشکیل پرونده، علاوه بر دریافت مستمری از سایر خدمات حمایتی این نهاد بهره‌‌مند می‌شوند.
وی افزود: یکی از خدمات این نهاد، پرداخت مستمری ماهیانه برای رفع بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای تحت حمایت است که طی  هشت ماهه امسال  589 میلیون و 428 هزار تومان کمک معیشت به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
سرایی اظهار کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی، کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج، احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارایه تسهیلات اشتغال و خودکفایی از دیگر اقدامات این نهاد برای رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت است.

نظر شما