شناسهٔ خبر: 23026656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

زلزله زدگان نیازمند کرمانشاه زیرپوشش پوشش کمیته امداد قرار می گیرند

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فاطمه رهبر با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: هدف تمامی امدادگران کمیته امداد چه در

صاحب‌خبر - به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فاطمه رهبر با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: هدف تمامی امدادگران کمیته امداد چه در استان و چه در مرکز رفع مشکلات پیش ‌روی مددجویان زلزله ‌زده و کمک به آنان برای ساختن زندگی نو و تازه است.
وی خاطرنشان کرد: امدادگران باید از تمامی متقاضیان دریافت خدمت از کمیته امداد ثبت نام موقت انجام داده و افراد شناسایی شده برای ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد را به مرکز اعلام کنند.
رهبر با بیان اینکه امدادرسانی امدادگران کمیته امداد در مناطق زلزله‌ زده آسان نیست، افزود: آنچه موجب خدمت‌رسانی امدادگران در این مناطق می‌شود عشق، علاقه و ایمان این امدادگران به خداوند متعال است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور یادآوری کرد: امدادرسانی به مددجویان تحت حمایت برای گذر از بحران زلزله تا اسکان دائم آنان در منازل مقاوم نیازمند صبوری و جهاد امدادگران است.
وی همچنین هدف از سفر خود را برنامه ‌ریزی و تدوین گزارش جامعی برای کمک‌ رسانی بعدی به مددجویان در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد و افزود: کمیته امداد زلزله‌زدگان نیازمند به خدمات حمایتی را زیرپوشش در می‌آورد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در شهرستان ثلاث باباجانی با خانواده‌ای که مادر خود را در زلزله اخیر از دست‌ داده بود دیدار و ضمن دلجویی از اعضای این خانواده به آنان قول مساعدت برای جبران خسارات مادی وارد شده به آنان را داد.
رهبر همچنین با حضور در روستاهای ثلاث باباجانی با چندین خانواده تحت حمایت زلزله‌زده دیدار و از آنان دلجویی کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 86 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نظر شما