شناسهٔ خبر: 23019060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نمایندگان فارس در لیگ هندبال کشور برابر رقبای خود پیروز شدند

رییس هیأت هندبال استان فارس گفت: دو تیم هندبال شهرداری کازرون و ایل باصری مرودشت که به ترتیب در رقابت های لیگ برتر و دسته یک مردان باشگاه های کشور حضور دارند برابر رقبای خود پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

علیرضا پاکدل بعد از ظهر جمعه ۲۴ آذرماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر، تصریح کرد: تیم شهرداری کازرون با وجود اینکه تنها در دقایق اول بازی مجتبی کرمیان که یکی از مهره های اصلی تیم به شمار می آید را در اختیار داشت با غیرتی مثال زدنی سایر بازیکنان موفق شد در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، نیروی زمینی تهران را در خانه با حساب ۲۴ بر ۲۲ از پیش رو بردارد.

وی افزود: هم اکنون تیم نفت و گاز گچساران با ۱۶ امتیاز صدرنشین است.شهرداری کازرون با ۱۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم است.

رییس هیأت هندبال استان فارس با بیان اینکه تیم هندبال شهرداری کازرون به دلیل عدم حمایت مالی در بحرانی ترین شرایط ممکن قرار دارد، تاکید کرد: از شورای شهر و شهرداری کازرون انتظار می رود تا مشکلات مالی تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر هندبال کشور را مرتفع کنند.

پاکدل ادامه داد: همچنین تیم ايل باصری مرودشت در هفته چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور موفق شد تیم میناب را در خانه با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ مغلوب کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایل باصری مرودشت هم اکنون با سه برد و یک شکست، ۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه خود باقی ماند و ستارگان دشتستان و میناب نیز در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

رییس هیأت هندبال استان فارس بیان داشت: این تیم هفته آینده در دیداری حساس رو در روی تیم ستارگان دشتستان قرار می گیرد.

نظر شما