شناسهٔ خبر: 22888818 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم هندبال شهرداری کازرون برابر میهمان خود پیروز شد

رییس هیأت هندبال استان فارس گفت: در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان کشور، تیم شهرداری کازرون موفق شد میهمان خود را مغلوب کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا پاکدل بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر افزود: از هفته اول دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال آقایان کشور، امروز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه تیم های شهرداری کازرون و سنگ آهن بافق در سالن امام علی (ع) کازرون به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم شهرداری کازرون توانست در نخستن دیدار نیم فصل دوم، تیم سنگ آهن بافق را با حساب ۳۰ بر ۲۹ شکست دهد.

وی اظهار داشت: هم اکنون تیم شهرداری کازرون با هشت بازی و ۱۳ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. نفت و گاز گچساران با هفت بازی و ۱۲ امتیاز دوم است و فولاد مبارکه سپاهان با هفت بازی و ۱۰ امتیاز در در رده سوم جدول جای دارد.

رییس هیأت هندبال استان فارس تصریح کرد: سایر دیدارها فردا جمعه ۱۷ آذر ماه برگزار می شود که در کرمان، تیم صنعت مس میزبان هپکو اراک است. نفت و گاز گچساران میهمان پتروشیمی مارون است و در اصفهان تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی تهران رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

نظر شما