شناسهٔ خبر: 23019044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته چهارم لیگ برتر تکواندو ایران

یاسین‌پیشرو قم در آزمون دانشگاه آزاد رد شد/ نخستین شکست شاگردان کرمی

تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم در دیداری حساس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور نخستین باخت این فصل را پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم امسال یکی از 10 تیم حاضر در فصل 1396 لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور است که بعد از یک هفته استراحت، یک تساوی و دو پیروزی در چهار مسابقه قبلی خود از فصل جاری لیگ برتر، نخستین بار در این فصل باخت.

شاگردان یوسف کرمی در تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم که یک بازی معوقه از هفته چهارم رقابت‌ها داشتند، عصر امروز در این مسابقه به میزبانی خانه تکواندو مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران قهرمان جام جهانی 2017 تکواندو به روی شیاپچانگ رفتند و با باخت از میدان خارج شدند.

این مسابقه از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم با نتیجه پنج بر سه به نفع تیم دانشگاه آزاد اسلامی تمام شد تا نخستین باخت در کارنامه تیم یاسین‌پیشرو قم به ثبت برسد.

در وزن منهای 58 کیلوگرم این مسابقه سهیل سیف‌اللهی از یاسین‌پیشرو قم 15 بر یک به آرمین هادی‌پور باخت، در وزن منهای 54 کیلوگرم شاهین شیاسی از تیم دانشگاه آزاد 17 بر 14 علی چهرقانی را برد و در وزن منهای 63 کیلوگرم هادی تیران ولی‌پور با برتری 8 بر 6 مهدی یوسفی از یاسین‌پیشرو قم را مغلوب کرد.

در وزن منهای 80 کیلوگرم عرفان ناظمی از دانشگاه آزاد اسلامی پنج بر دو میثم اسکندری را شکست داد، در وزن منهای 78 کیلوگرم محمدرضا خانی از دانشگاه آزاد 12 بر 11 احمد محمدی را از پیش‌رو برداشت و در وزن منهای 68 کیلوگرم سینا بهرامی از یاسین‌پیشرو قم میرهاشم حسینی را برد.

در وزن منهای 87 کیلوگرم رامین حسین‌قلی‌زاده از یاسین‌پیشرو قم سیدحسین احسانی را شکست داد و نتیجه مسابقه وزن به اضافه 87 کیلوگرم به دلیل حاضر نشدن تکواندوکار تیم یاسین‌پیشرو قم به نفع سعید رجبی رقم خورد، در حالی که هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی برعهده سید نعمت خلیفه بود و هدایت تیم یاسین پیشرو قم را یوسف کرمی برعهده داشت.

انتهای پیام/ن

نظر شما