شناسهٔ خبر: 22929905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دعوت از ۱۲ تکواندوکار به اردوی تیم ملی ایران

۱۲ تکواندوکار به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند. مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندوی ایران از روز سه شنبه هفته جاری با حضور این تعداد هوگوپوش آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا این مرحله از اردوهای آماده سازی به منظور حضور در گرنداسلم چین از صبح سه شنبه هفته جاری در محل فدراسیون تکواندو آغاز می شود.
فرزان عاشورزاده، ابراهیم صفری، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی، مرتضی شیری و حامد محمدی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی از سوی کادر فنی هستند.
نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر «ووشی» چین برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.
در گروه مردان فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در منهای ۶۸ و سجاد مردانی در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده اند.
هدایت تیم ایران برعهده «مهدی بی باک» است که علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی وی را همراهی می کنند.

نظر شما