شناسهٔ خبر: 23005595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکست توطئه اخیر آمریکا در فلسطین

خبرگزاری صداوسیما

توطئه آمریکایی- صهیونیسی انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس به طور قطع محکوم به شکست است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت شهر لنده در خطبه هایشکست توطئه اخیر آمریکا در فلسطین نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهرتوطئه جدید آمریکایی ها و اعلام انتقال پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی به قدس شریف را نشان ای از موضع ضعف استکبار و رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: تصمیم احمقانه ترامپ با واکنش کشورهای اسلامی، شخصیت ها و سازمان ملل متحد مواجه شده و اتحادیه اروپا و سایر مجامع جهانی این حرکت را محکوم کردند.
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا افزود: یکی از مهمترین اقدامات سردار حاج قاسم سلیمانی بی اعتنایی به نامه رئیس سازمان جاسوسی آمریکا سیا بود که نشان از اقتدار و عظمت قدرت سپاه اسلام و بصیریت این سردار عاشورایی است.
وی گفت: امروز به برکت اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران و داشتن چنین سردارانی است که حماسه های مختلفی عاید نظام و محور مقاومت شده است.
الهی نیا اضافه کرد: تشکیل شورای انقلاب فرهنگی نقطه آغازی برای یک حرکت جهش دار فرهنگی در کشور بود که نقش این شورا و تاثیرگذار بودن آن در سیاست های فرهنگی و علمی کشور باعث شد که مسئولان مملکت در این شورا عضو باشند زیرا برنامه ریزی برای مقابله با تهاجم فرهنگی کشور و سیاست گذاری لازم در جهت تبیین ارزش های دینی از مهمترین وظایف این شورا است.
وی به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب اشاره کرد وگفت: آیت الله دستغیب یکی از دیگر از شهدای محراب است که به دست منافقی کوردل به شهادت رسید.
وی گفت: شهید دستغیب سوابق درخشانی در مبارزات با رژیم شاه داشت و در روشنگری مردم در استان فارس نمونه بود.
امام جمعه موقت لنده با قدردانی از تلاش کارکنان نیروی انتظامی به خصوص عوامل دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی گچساران گفت: تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم است و با تلاش شبانه روزی مسئولان امنیتی و انتظامی و همچنین قضایی شهرستان گچساران سارقان و قاتلان طلافروشی گچساران دستگیر و به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید.
خطیب جمعه این هفته شهر لنده به تامین سوخت روستاها نیز اشاره کرد و افزوذ: عاملان توزیع نفت باید هرچه سریعتر به توزیع وذخیره سازی نفت روستاها اقدام کنند تا در فصل سرما مشکلاتی برای روستانشینان ایجاد نشود.

نظر شما