شناسهٔ خبر: 22163857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امنیت ایران غیر قابل مذاکره

خبرگزاری صداوسیما / خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه لنده گفت: مسائل امنیتی و دفاعی ایران اسلامی قابل مذاکره نیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه لنده در خطبه های نماز این شهر تلاش برای تربیت جوانان پویاباگرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده گفت: هشتم آبان ماه سالروز شهادت دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده است که ضروری است خانواده ها و مربیان مدارس برای تربیت نسلی پویا تلاش کنند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: اگر ملتی بخواهد پیشرفت کند باید در زمینه مسائل امنیتی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی در جایگاهی است که دشمنان نیز به توانمندی های ایران اذعان دارند افزود: کسانی که به فکر مذاکره بر سر مسائل امنیتی و دفاعی ما هستند خوب بدانند که رهبر و ملت ما به هیچ وجه اجازه مذاکره بر روی مسائل امنیتی و دفاعی را به هیچ قدرتی نخواهند داد.
محمودی اصل ادامه داد: هرگاه در هر مسئله در مقابل دشمنان از موضع ضعف وارد شده ایم دشمن از همین فرصت استفاده کرده و به ما ضربه زده ولی هرگاه از موضع قدرت وارد شده ایم دشمن ناکام ماند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از 25 سال بارها و بارها موضوع اقتصاد منهای نفت را تذکر داده اند و در خصوص جایگزین کردن سایر منابع به جای نفت به مسئولان هشدار داده اند، اضافه کرد: نباید اقتصاد ما به نفت وابسته باشد چرا که بایک سخنرانی قیمت نفت بالاو پائین می شود.
امام جمعه لنده به مناسبتهای پیش رو و شهادت عماربن یاسر اشاره کرد و گفت: عماربن یاسر اسوه و یار واقعی امام علی(ع) بود که با صبر، شجاعت، صداقت و ولایت مداری خویش مورد اعتماد امیرالمومنین(ع) بود و از ایشان به عنوان مشاوری امین در همه مسائل جاری حکومت بهره مند می شدند.

نظر شما