شناسهٔ خبر: 23000767 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

این خبر تکمیل می شود؛

اتوبوس راهیان نور دانش آموزان در خوزستان واژگون شد/ تعداد کشته ها 4 تن اعلام شد

اتوبوس راهیان نور دانش آموزان دختر اهل استان البرز ساعاتی قبل در محور سوسنگرد استان خوزستان واژگون شد و در این حادثه، دست کم 7 تن کشته شدند؛ اتفاقی تلخ که در کمتر از چند ماه از واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر شهرستان میناب رقم خورد و تعداد زیادی از خانواده های ایرانی را عزادار کرد.

صاحب‌خبر -

اتوبوس راهیان نور دانش آموزان دختر اهل استان البرز ساعاتی قبل در محور سوسنگرد استان خوزستان واژگون شد و در این حادثه، دست کم 7 تن کشته شدند؛ اتفاقی تلخ که در کمتر از چند ماه از واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر شهرستان میناب رقم خورد و تعداد زیادی از خانواده های ایرانی را عزادار کرد.

به گزارش «تابناک»؛ عصر امروز و در استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر که در اردوهای راهیان نور شرکت کرده بودند، واژگون شد و حادثه ای تلخ به بار آورد.

خبرهای اولیه از کشته شدن حداقل 7 دانش آموز دختر در این حادثه حکایت دارد.

 

تعداد نهایی کشته شدگان 4 نفر اعلام شد
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۰

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اسامی 4 سرنشین کشته شده سانحه اتوبوس اردوی دانش آموزی کرج به سوسنگرد را اعلام کرد

زهرا صابری
سکینه بیانی
فائزه دریادار
فتح الله سامانی پور

2 تن ازاین افراد دانش آموز، یک نفر کمک مربی و یک نفر راننده خودرو بوده است نام مجروحان این حادثه پس از بررسی و تعیین هایت دقیق اعلام می شود
در این حادثه تاکنون 4 کشته و 10 مجروح داشته، که حال 2 نفر وخیم گزارش شده است

احتمال حضور جهانگیری در بیمارستان گلستان اهواز
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۸

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که هم اکنون در استان خوزستان به سر می برد، برای اطلاع از جزئیات حادثه تلخ امروز عصر و نیز رسیدگی به وضعیت دانش آموزان البرزی راهی بیمارستان گلستان اهواز است.

اسامی تعدادی از مصدومان حاذثه اعلام شد
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۶

زهرا امام‌قلي
افشين حمادي
حديثه روزبان
بهنوش توده‌خرفي
داوود سردشتي
گفتنی است، مصدومان حادثه به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شده‌اند.

اولین ویدئویی که از تصادف دانش آموزان دختر منتشر شد
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۵
mp4
<div id="video-display-embed-code_813420" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.tabnak.ir/fa/news/play/embed/754768/813420?width=400&height=300"></script></div>
اولین تصاویر دریافتی از حادثه تصادف
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۹:۵۳

اتوبوس راهیان نور دانش آموزان در خوزستان واژگون شد/ تعداد کشته ها به 7 نفر رسید

دانش آموزان حادثه اهل استان البرز بودند
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۸

بر اساس اخبار رسیده دانش آموزان دختری که در حادثه عصر امروز دچار حادثه شدند، از شهرستان نظر آباد استان البرز راهی مناطق جنگی بودند که در قالب اردوهای راهیان نور تدارک دیده شده بود.

سانحه تصادف در محور سوسنگرد رخ داد
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۷

نجات بهرامی در گفتگو با روابط عمومی آموزش و پرورش در خصوص سانحه تصادف رانندگی گفت: سانحه تصادف اردوی راهیان نور در محور سوسنگرد بوده و تا کنون هفت نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: طبق گزارشات اولیه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.

علت حادثه انحراف اتوبوس از جاده اعلام شد
۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰

فرماندار سوسنگرد لحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:اتوبوس دانش آموزان با یک خودروی دوکابین تصادف می کند و از جاده منحرف می شود

وی ادامه داد:سه دانش آموز دختر و یک مرد در این حادثه جان دادند و 7 دانش آموز هم وضعیت مناسبی ندارند که به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند  حال سایر دانش آموزان خوب است.

برچسب‌ها:

نظر شما