شناسهٔ خبر: 22988573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار اردکان:

اشتغال، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان سه اولویت اساسی در روستاها

خبرگزاری شبستان: فرماندار اردکان با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در روستاها گفت: اشتغال، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان سه اولویت اساسی در روستاها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، هادی مقیمی، فرماندار اردکان امروز (22 آذر) در نشست تخصصی توسعه و سرمایه گذاری در روستاهای استان یزد در استانداری یزد گفت: ما اگر بخواهیم توسعه پایدار را در جامعه داشته باشیم بایستی به روستاها توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا ان میتواند مقدمه ای برای ثبات شهرها و توسعه کشور شود.

 

وی افزود: از ابتدای انقلاب امکانات مختلف نظیر آب و برق و گاز به اکثر روستاهای ما رسیده است اما بحث اشتغال امروز به عنوان امری ضروری در روستاها است که بایستی برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

 

مقیمی خاطرنشان کرد: سه موضوع مهم در روستاها اشتغال، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است که اگر اینها در نظر گرفته شود توسعه پایدار روستایی را نیز خواهیم داشت.

 

فرماندار اردکان بیان کرد: یکی از مباحث مهم در زمینه افراد حاضر در روستاها در خصوص تعلق گرفتن یارانه ها است و ما بایستی به نحوی برنامه ریزی کنیم که به جای برخورداری اقشار بی نیاز از این یارانه ها به گونه ای عمل کنیم که افراد حاضر و ساکن در روستاها این یارانه ها را دریافت کنند و این میزان برای دو گروه یکسان نباشد.

 

مقیمی ادامه داد: اگر میخواهیم یارانه ها را ادامه دهیم باید هدفمند آن را دنبال کنیم.

نظر شما